Thursday 27 June 2019

[MEDIA REVIEW] Serikan Diri Di Aidilfitri dengan GARNIER

Sambutan Hari Raya atau Hari Raya Aidiltri lebih bermakna kalau kita dapat sambut dengan family ,saudara -mara dan kawan -kawan. Time ni jelah baru ada masa nak berkumpul dan update diri masing2. Bulan baik seperti bulan Syawal yang penuh kegembiraan ni lebih seronok memberi sedekah, terutamanya yang memerlukan bantuan. "Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima" Kan..? :)


Product GARNIER
Siapa je yang tak kenal GARNIER? Jenama kecantikan ni sangat famous dan senang nak dapat dekat pharmachy dan drugstore macam dekat Watson or Guardian. Harga pun affordable dan quality pun memang bagus. Kempen terbaru dari GARNIER dengan kerjasama TechForGood dibawah program Global Entreprenuship Movement Association (GEMA) berjaya mengumpul dana sebanyak RM15,000 bagi memperkasakan wanita. 

Serikan Diri Di Aidilfitri 

Selfie camni kira okay la kan dari takde.. 

Dengan emcee of the day ~ Nisa Kay


GARNIER x MYDIN collaboration 



Majlis penutupan kempen GARNIER ni diadakan di MYDIN USJ dan pada masa yang sama dengan kolaborasi ni, dah beri manfaat TechForGood dalam dua cara : -


  1. Bagi setiap product yang dijual di MYDIN pada bulan Ramadhan, RM0.20 akan disumbangkan kepada program.
  2. Bagu setiap perbelanjaan RM30 dan keatas untuk setiap product GARNIER yang dibeliketika roadshow MYDIN dari 24Jun -30Jun 2019, pembeli akan dapat beg tote secara PERCUMA. Beg tote ini buatan tangan ini dijahit sendiri oleh para wanita dalam program GEMA. 

Pada masa yang sama, beg tote yang I dapat tadi, I boleh hias ikut suka hati. Masa event tu, semua member TechForGood will teach and guide how to decorate our own bag. I rasa happy gila kot, sebab this is my first time deco bag sendiri. Hikhik..

Delivered our ideas on our tote bag


See how aggresive I'm doing a craft with a TechForGood member and the rest 


I deco my own tote bag! 

And all the member proudly showing their arts and creativity


So sempena dengan kempen "Serikan Diri Di Aidilfitri", ada 3selebriti Malaysia yang turut memeriahkan suasana antaranya ialah, Amyra Rosli, Syafiq Kyle dan Azira Shafinaz. Diaorang ni ada berlakon dalam drama mini series "Serikan Hatimu" di TV3. GARNIER sebagai penaja utama dalam mini drama series ni , penceritaan lebih kepada persahabatan dan juga kuatnya seorang wanita.

Jangan lupa tgk mini drama series "Serikan Hatimu" di YouTube TV3


Si cantik jelita ~ Amyra Rosli

Si Comel Manis ~ Azira Shafinaz

Si Kacak Hitam  Bergaya ~ Syafiq Kyle 

Product - product GARNIER ni senang je nak beli.. Kalau ada roadshow camni harga lagi murah kawan kawan ku~... 

Marila kita cantik dan hensem sama sam dengan GARNIER

Banyak kan range product dia

Thank you GARNIER. Tak sabar nak cuba !

2 comments:

  1. hello,
    Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also
    Best Place To in Rajasthan

    ReplyDelete
  2. "Agen poker terbesar dan terpercaya ARENADOMINO.
    minimal depo dan wd cuma 20 ribu
    dengan 1 userid sudah bisa bermain 9 games
    ayo mampir kemari ke Website Kami ya www.arenadomino.com

    Wa :+855964967353
    Line : arena_01
    WeChat : arenadomino
    Yahoo! : arenadomino"

    ReplyDelete

Rindu

I tak tau la kenapa lately ni I dah makin jarang menulis and update dekat scomed. Semua yang I tulis, semua dalam draft, I belum release lag...

Popular Post