Wednesday 20 January 2021

KAN you answer TO win? Calling for all KANTO , JAPAN expert!!

Siapa suka Japan? Angkat tangan! SAYA! SAYA! SAYA! Siapa pernah pergi Japan? Angkat tangan! SAYA! SAYA! SAYA!! Fuh, mestilah dah pernah pergi.. tiga kali pergi Japan. First masa tahun 2017, tahun 2019 dan tahun 2020. Seronok betul time tu tau.. Siapa pernah pergi dekat region KANTO, JAPAN? Angkat tangan! SAYA! Tapi tak semua 7prefecture yang saya pergi di reagion KANTO Japan ni. Saya sempat pergi dan jalan-jalan di Prefecture Tokyo dan juga Chiba. 5 lagi Prefecture Kanto iaitu GUNMA, TOCHIGI, IBARAKI, SAITAMA dan KANAGAWA belum pergi lagi.
Besar juga ya region KANTO ni. Kalau jalan kat Tokyo pun saya dah rasa besar dan banyak tempat tak habis cover, apetah lagi di sekitar KANTO. Fuh! Terasa kecil je diri ini. Bila banyak berjalan , luas pemandangan dan juga pemikiran :) Yelah, tengok tempat orang, belajar sejarah dan bbudaya orang, teknologi maju yang mereka gunakan dalam kehidupan seharian.. dan lain-lain. Rindulah nak travel dan jalan jalan.. Bagi yang biasa travel ke Japan, mesti selalu akan buka website . Sejak pandemik Covid19, mesti ramai dah lama tak buka website page ni kan?
So untuk mengubati rasa rindu dekat Japan, sekarang ada campaign contest dari JNTO . Ni boleh la test kerinduan dekat Japan tu. Mana yang tak pernah pergi KANTO Japan ni pun boleh gak join atau dah ingat2 lupa KANTO tu, boleh la gi cari tips nak menang dekat page IG Arisa, Virtual Japan Traveller .
Cepat join, masih ada masa lagi nak menang ni. Senang je nak join ni..
Good Luck.. rindukan Japan..

No comments:

Post a Comment

Rindu

I tak tau la kenapa lately ni I dah makin jarang menulis and update dekat scomed. Semua yang I tulis, semua dalam draft, I belum release lag...

Popular Post