Wednesday 31 July 2019

Kembara Halal Eropah dengan Mood Travel ~

Sekejap je dah masuk bulan August, phewww... So dah nak hujung tahun ni, you guys dah ada plan holiday ke belum? Hujung tahun la best travel, dah penat bekerja sepanjang tahun , so kita kena selalu bagi "SELF-REWARD" sebagai tanda menghargai diri sendiri. Siapa nak hargai diri kita kalau bukan kita sendiri? :) 


Edinburgh Monument. Rindu la . rasa nak fly balik


Sempat lagi nak planning travel, contact je Mood Travel kalau teringin nak holiday dekat Europe atau kawasan2 sewaktu dengannya. Mood travel salah sebuah Muslim travel agency yang berdaftar di bawah MOTAC & MATTA. Sepadan dengan motto travel agency ni "Travel with Peace of Mind", diaorang akan handle holiday idaman korang tanpa perlu risau apa apa dah! 

Mood Travel
"Travel With Peace of Mind"

Package Flyers by Mood Travel

All tour guide from Mood Travel are travel expert. Worries no more.. Service Mood Travel merangkumi penyediaan Makanan Halal, Kemudahan Solat termasuklah Malaysian Tour Guide. Tak syoklah kan kalau pergi holiday overseas, nak cari makanan halal susah.. nak solat susah sebab bilik kat negara Eropah semuanya kecik2. Dan paling penting bila ada Malaysian Tour Guide yang bercakap dalam bahasa kita (Bahasa Melayu), barulah kita faham dan tahu tempat2 yang kita dah melawat. Boleh la bila balik Malaysia nanti kita cerita pulak dekat kawan2 yang belum pernah pergi Europe :)

Kembara Halal Travel dengan Mood Travel 



Majlis Hi Tea yang dirasmikan oleh Ketua Pengarah Tourism Malaysia, Datuk Musa Yusof  baru baru ni memperkenalkan program Kembara Halal Eropah dengan sokongan BUMITRA Malaysia dan juga kerjasama syarikat penerbangan Etihad Airways dan Oman Air.  So lepasni, kalau travel dengan Mood Travel, you guys akan fly dengan airlines Middle East ni! Oh BESTTTNYAAAA la wehhhh....! 

Ketua Pengarah Tourism Malaysia, Datuk Musa Yusof

Sekitar majlis Hi Tea yang diadakan baru baru ini

Majlis Perasmian Kembara Halal Eropah 



Program terbaru dari Mood Travel merupakan program pakej SIC (Seat-in-Coach 2Pax to go) keEropah kepada agensi pelancongan Malaysia. Bagusnya program SIC ni, networking antara agency pelancongan dalam Malaysia dapat di perluaskan dan sales juga pasti akan meningkat! Komisen yang ditawarkan tersangat tinggi sehingga RM6000. Perghh, bagus betul program macam ni, dari segi business development and sustainable, ketiga2 item ni perlu ada untuk business jangka panjang. 


Jom Travel? 

Jom tengok pakej2 Halal Kembara Eropah dengan Mood Travel ni : -

  1. Pakej Western Europe (WE) ~Eropah Barat merangkumi England, France, Belgium, Jerman, Netherland & Switzerland.
  2. Pakej Northern Europe (NE) ~Scandinavia seperti Sweden, Norway, Denmark, Finland & Iceland.
  3. Pakej Southern Europe (SE) ~ Eropah Selatan merangkumi Sepanyol, Itali, Bosnia Herzegovina dan Greece.
  4. Pakej Central Europe (CE) ~ Eropah Tengah seperti Jerman, Republik Czech, Hungary, Slovakia dan Austria. 
  5. Pakej Eastern Europe (EE) ~ Eropah Timur termasuk Russia, Belarus, Romania dan Modova
  6. Pakej Lain2 Destinasi (LD) ~ Pakej dalam negara Malaysia, New Zealand, Australia, South Africa, Uzbezkistan dan lain2 tempat menarik!
Dapatkan lebih info mengenai Mood Travel di IG Mood Travel dan FB Mood Travel. Lepas tengok pakej2 ni, rasa tak sabar pulak nak travel . Jom travel sama sama nak tak? :)



With all Malaysian Bloggers yang suka travel especially ME! ~

Happy Traveling !~

2 comments:

  1. hello,
    Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information. and visit our blog site also
    Best Tourist Place In India
    Best Tourist Place In India

    ReplyDelete
  2. "Agen poker terbesar dan terpercaya ARENADOMINO.
    minimal depo dan wd cuma 20 ribu
    dengan 1 userid sudah bisa bermain 9 games
    ayo mampir kemari ke Website Kami ya www.arenadomino.com

    Wa :+855964967353
    Line : arena_01
    WeChat : arenadomino
    Yahoo! : arenadomino"

    ReplyDelete

Rindu

I tak tau la kenapa lately ni I dah makin jarang menulis and update dekat scomed. Semua yang I tulis, semua dalam draft, I belum release lag...

Popular Post